Μαγειρική

31/12/2011

''Καλή Χρονιά σε όλους μας''



    Σε λίγες ώρες μας την κάνει και αυτός ο χρόνος. Και εκεί που έλεγα να τον συνηθίσω γιατί όλο και κάτι θα γινόταν και θα τον μπέρδευα (εδώ σε εξετάσεις αν θυμάμαι καλά πήγα να γράψω τον προηγούμενο), που τον είχα συνηθίσει, τώρα φεύγει ο κύριος, αλλά και εγώ τον αποχαιρετώ με το πιο όμορφο χαμογελό μου. Του λέω ευχαριστώ για τις όμορφες στιγμές που μου χάρισε και όσο για τις κακές τον συγχωρώ, φτάνει να μιλήσει με τον επόμενο και να του πει να μην τις επαναλάβει. Τον περιμένω αισιόδοξα να έρθει καθώς έχω φορέσει τα καλά μου μέσα και έξω. Ας υποδεχτούμε το νέο χρόνο με αισιόδοξες σκέψεις, να κάνουμε ό,τι δεν προλάβαμε και θέλαμε στον προηγούμενο, καθώς και να πετάξουμε ό,τι μας είναι άχρηστο όπως έλεγε και ένας καθηγητής μου. Καλή μας Χρονιά!!!

No comments:

Post a Comment

λεμονοσχόλιο