Μαγειρική

26/11/2011

Εξετάσεις και πάλι εξετάσεις



   Όλη μας η ζωή είναι εξετάσεις. Πρέπει να το πάρω επιτέλους απόφαση.. Διαγωνίσματα στο σχολείο.. Ακόμα θυμάμαι αυτά τα ''κριτήρια αξιολόγησης'' του δημοτικού. ''Τεστ'' στο φροντιστήριο. Αγώνες στο βόλευ, στα αθλήματα. Πάντα με ενοχλούσε η όλη διαδικάσια. Το άγχος πριν τα διαγωνίσματα με τρέλαινε, εδικά αν είχα διαβάσει και προσπαθήσει. Καλά ειδικά πριν από αθλητικούς σχολικούς αγώνες με έτρωγαν τα σωθικά μου. Πολλές φορές είχα αναρωτηθεί γιατί αισθανόμουν έτσι. Φοβόμουν την αποτυχία; Τη σύγκριση; Το φόβο πως θα τα κατάφερναν άλλοι και όχι εγώ; Συνεχίζοντας, οι πανελλήνιες ήταν άλλο φρούτο. Θυμάμαι τον εαυτό μου κάθε φορά που μου έδιναν το γραπτό στο χέρι να με πιάνει σπαστικό γέλιο και να μην μπορώ να το ελέγξω. Τελικά η πολλή πίεση μου βγήκε σε σπαστικό. Και αφού τελειώνουν οι πανελλαδικές και λες εντάξει τώρα τέλος φτάνει, κάνεις πολύ μεγάλο λάθος. Τώρα είναι που αρχίζουν τα καλύτερα. Συγκεκριμένα είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου πως δεν υπάρχει περίπτωση να ξανααγχωθώ και προς εκπληξήν μου τα είχα καταφέρει σε μεγάλο βαθμό. Εντάξει πάντα είχα λίγο άγχος αλλά γενικώς το αντιμετώπιζα με μια σχετική αναισθησία. Δυστυχώς μου ξαναβγήκε στην επιφάνεια σε κάτι εξετάσεις αγγλικών και με έκανε να θυμηθώ όλα τα παλιά που σας περιέγραψα προ ολίγου. Όπως και να'χει, επειδή εξετάσεις θα συναντάμε είτε το θέλουμε είτε όχι, το λίγο άγχος φτάνει, καθώς είναι αποδοτικό. Το πολύ και το καθόλου μόνο βλάπτει.

1 comment:

  1. Εχεις δικιο! Λίγο άγχος δεν ειναι κακό, ίσα να μας αφυπνίζει και να μας κρατά σε εγρήγορση!

    Εξετάσεις είναι όλη μας η ζωή άλλωστε!

    φιλια πολλα

    ReplyDelete

λεμονοσχόλιο